donderdag 17 november 2011

Teleseminar

Afgelopen maand ben ik voor Studio Lorijn begonnen aan een cursus: "Boost My Shop". Via een teleseminar. Ideaal, je hoeft er de deur niet voor uit. Je zit een dik uur op je favoriete plekje met een kop thee, in je eigen huis aan de telefoon gekluisterd. Vooraf een powerpoint op pdf, zodat je mee kan kijken, welke onderwerpen er aan bod komen. En natuurlijk kan je gelijk aantekeningen maken. Een dag later krijg je opdrachten gemaild en kan je het hele seminar op mp3 formaat downloaden. Om alles nog eens na luisteren. En mocht je niet op de afgesproken tijd aanwezig zijn, dan heb je altijd het mp3. Ideaal. Ik had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden, het op deze manier volgen van een cursus. Je bent wel telefoonkosten kwijt, maar ik hoef nu niet met de auto een eind te rijden. Tussen elk seminar zitten 2 weken. Lekker de tijd om het aan je opdrachten te werken, eventuele vragen kan je aan het eind van de les, tijdens het seminar stellen, of anders later via de mail. Het enige nadeel vind ik, dat er geen contact is met medecursisten. Ik vind het juist ook leuk om ervaringen en tips met elkaar uit te kunnen wisselen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten