zondag 30 oktober 2011

De hippe klompen van Sanita

Ik had mijn eerste collectie van Lorijn klaar had en wilde een fotoshoot organiseren. Om de kleding er leuk op te zetten horen daar voor mij ook leuke schoenen bij. Ik zelf was in die tijd al een grote fan van de Sanita klomplaarzen. Ik had speciaal voor de shoot een nieuw paar aangeschaft, die ik zelf kon dragen na deze shoot. Toen kwam John (mijn man) op het idee, waarom ga je niet zelf erbij verkopen..... Dat ik daar nu zelf niet aan gedacht had. Zo ben ik begonnen met een kleine collectie van Sanita. Inmiddels ben ik een van de weinige webwinkels met een ruime assortiment en keus aan Sanita klompen en klomplaarzen op internet.
Het Deense merk Sanita maakt al meer dan 100 jaar klompen en dat voel je aan je voeten! We kennen de klomp natuurlijk allemaal, de klomp wordt al jaren gedragen door verpleegsters. Inmiddels maakt het merk Sanita naast de oude bekende klomp echter ook hele modieuze klompen. Sanita is genoemd naar de achterkleindochter van de oprichter Christen Meldgaard Andersen. Zij was zijn oogappel, een betrouwbare, eerlijke en pittige meid! Allemaal goede eigenschappen die de oude man toen der tijd ook aan het merk Sanita wilde toekennen. Haar echte naam was trouwens......Sue Anita. Sanita brengt naast de praktische klomp ook funky klompen en klomplaarzen in mooie rustige kleuren. Modellen variƫren van trendy en elegant tot klassiek en tijdloos!
Op de site is since kort ook een pagina met onderhoud van de klompen. Je kan bij het bestellen er ook een onderhoudsproduct bij kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten